7 Ενέργειες  Που Πρέπει να Κάνετε Πριν την Τουριστική Σεζόν του 2019 - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
7 Ενέργειες  Που Πρέπει να Κάνετε Πριν την Τουριστική Σεζόν του 2019
social media marketing καλοκαίρι τουριστικό marketing ρόδος
Βρισκόμαστε λίγο καιρό πριν την έναρξη της φετινής σεζόν, οπότε είναι αναμενόμενο όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις να έχουν ξεκινήσει ή να ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την ανάλογη προετοιμασία. Τι γίνεται όμως με τις ενέργειες προβολής της επιχείρησης σας, ώστε να έχετε περισσότερους πελάτες το 2019; Στο παρόν άρθρο σας παρουσιάζουμε κάποιες πολύ σημαντικές ενέργειες που πρέπει να κάνετε για την τουριστική σας προβολή, ιδίως σε επίπεδο digital marketing.

1. Προετοιμασία για Θετικά Reviews.

Είναι γνωστή η δύναμη των θετικών reviews και της “κατάταξης” που έχει μια επιχείρηση σε ιστοσελίδες όπως το Tripadvisor και το Google Business. Μάλιστα η πρόσφατη έρευνα με τίτλο Closing The Digital Gap, έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσό τουριστών επηρεάζεται από αυτές τις δύο πλατφόρμες. Το πρώτο λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να προετοιμάσετε τη στρατηγική σας για να λάβετε όσα περισσότερα θετικά reviews μπορείτε. Ένας εύκολος τρόπος να το κάνετε αυτό, είναι να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα Reviewsdock, η οποία επιτρέπει την προώθηση των θετικών σχολίων της επιχείρησης σε ιστοσελίδες κριτικών όπως το Tripadvisor & το HolidayCheck αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα. 

2. Υλικό για το Instagram

Το Instagram είναι σύμφωνα με τις έρευνες το πρώτο κοινωνικό δίκτυο αναφορικά με έρευση / επιλογή τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Επίσης, ένα άλλο δεδομένο που έχουμε είναι ότι περίπου ένας στους δύο τουρίστες της γενιάς των Millenials ή νεότεροι, έχουν επιλέξει ήδη τις δραστηριότητες που θα κάνουν στον προορισμό, πριν ακόμα ταξιδέψουν. Είναι χρήσιμο λοιπόν, να έχετε εξασφαλίσει μια ενεργή παρουσία στο Instagram ήδη από τον Απρίλιο, ενώ ταυτόχρονα  να προετοιμάζετε το υλικό σας (φωτογραφίες & βίντεο) τα οποία θα χρησιμοποιήσετε μέσα στη σεζόν. Δεν θέλετε, λόγω φόρτου εργασίας, τα κοινωνικά δίκτυα να μένουν πίσω. 

3. Google Remarketing

Εάν η επιχείρηση σας ήδη ασχολείται με καμπάνιες Google Ads, φροντίστε να μην παραλείψετε το λεγόμενο “remarketing”, τα οποία θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την “κατάλληλη στιγμή”. Σκοπός είναι να βεβαιωθείτε ότι μέχρι τη στιγμή που οι επισκέπτες σας θα επισκεφθούν το νησί, να μην σας έχουν ξεχάσει.

4. Ιστοσελίδα Εύχρηστη για Κινητά

Οι πιθανότητες πλέον να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας κάποιος με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον τουλάχιστον 80%. Πρόσφατη έρευνα της ABTA έδειξε ότι το 52% των Βρετανών τουριστών κλείνουν πλέον τις διακοπές τους μόνο με τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Προβείτε λοιπόν στις κατάλληλες ενέργειες ώστε η ιστοσελίδα σας να είναι εύχρηστη για τις κινητές συσκευές. Μεγάλη προσοχή όμως! Δεν αρκεί απλά η ιστοσελίδα “να ανοίγει” από κινητό ή να είναι διαθέσιμη για κινητό. Πρέπει να είναι κατασκευασμένη με τέτοιο τρόπο που η χρήση με το κινητό πρέπει να είναι εξίσου εύκολη για το χρήση όπως σε έναν υπολογιστή!

5. Google Local Ads

Πρόκειται για το είδος διαφήμισης που παρέχει η Google, ώστε όταν κάποιος ψάχνει κάτι συγκεκριμένο σε μια περιοχή να υπάρχει σχετική διαφήμιση που προβάλλει την επιχείρηση. Εάν για παράδειγμα κάποιος τουρίστας βρίσκεται στη Ρόδο ψάχνοντας να rent a car, με τη χρήση της συγκεκριμένης διαφήμισης θα του εμφανίσει πρώτη τη διαφημιζόμενη επιχείρηση. Προσοχή, αυτή η διαφήμιση δεν είναι η ίδια με τα γνωστά  Google Ads”. Διαφέρουν σε πολλά σημεία και χρησιμοποιούνται με διαφορετικούς τρόπους, που δεν χρειάζεται να αναλύσουμε στο παρόν άρθρο. 

6. Βρείτε αυτόν που θα απαντά στα Online Σχόλια

Κάθε τουριστική επιχείρηση, δέχεται βαθμολογήσεις, σχόλια και κριτικές στα κοινωνικά της δίκτυα και στις ιστοσελίδες κριτικών όπως αναφέραμε παραπάνω. Είναι εξαιρετικά σημαντικό τόσο για τη διαδικτυακή σας φήμη όσο και για την κατάταξη σας να απαντάτε τόσο στα θετικά όσο και στα αρνητικά σχόλια. Εάν τα σχόλια είναι θετικά, είναι πολύ ωραίο να ευχαριστείτε τους πελάτες σας για τα καλά τους λόγια. Ορίστε λοιπόν ένα πρόσωπο ή μια ομάδα προσώπων η οποία θα απαντά στα σχόλια. Μη θεωρήσετε αυτή τη διαδικασία ως χαμένο χρόνο. Τα case study μας έχουν δείξει ότι όσο πιο πολλές απαντήσεις δίναμε χειριζόμενοι τα κοινωνικά δίκτυα των πελατών μας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα είχαμε στα κοινωνικά δίκτυα. 

7. Διαχειριστείτε το διαφημιστικό σας budget με σοφία.

Είναι αυτή η περίοδος κατά την οποία θα σκέφτεστε πόσα τουριστικά φυλλάδια να τυπώσετε, που θα τα μοιράσετε και σε ποιους θα πληρώσετε καταχωρίσεις για να μπει η επιχείρηση σας σε αντίστοιχα έντυπα. Προϋπολογίστε το budget σας από την αρχή και δουλέψτε πάνω στη σωστή κατανομή του. Έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές πελάτες μας να δαπανούν δυσανάλογα ποσά για καμπάνιες σε σχέση με την απόδοση του. Σκεφτείτε λοιπόν και τοποθετήστε τα χρήματα σας στις αποδοτικότερες ενέργειες και ταυτόχρονα προϋπολόγισε και ένα ποσό -προφανώς-για τις ψηφιακές σας ενέργειες.

Είπαν για εμάς

  • Αλέξης Παπαγρηγορίου, CEO
    Η Dingo με αμεσότητα και πρωτοποριακές ιδέες βοηθά τη Δόμηση Ρόδου, να επικοινωνεί αποτελεσματικά με το πελατολόγιο μας και μας υποστηρίζει συνεχώς στο κομμάτι του digital marketing.
    Αλέξης Παπαγρηγορίου, CEO
    ΔΟΜΗΣΗ ΡΟΔΟΥ ΑΕΒΕ
  • Ανδριάννα Χατζηλαζάρου
    H Dingo ειναι μια αξιόλογη εταιρία απο αποτελειται απο επαγγελματίες με γνώση, άποψη και άφθονες φρέσκιες ιδέες. Η H Hotels Collection - Hatzilazarou Group ευχαριστεί όλη την ομάδα για την άψογη συνεργασία.
    Ανδριάννα Χατζηλαζάρου
    Όμιλος Χατζηλαζάρου - H Hotels Collection
  • Karolien Brix
    Μετά από τη τεράστια επιτυχία που είχε η επιχείρηση μου λόγω της εφαρμογής που η Dingo Marketing Team δημιούργησε για εμάς αποφάσισα να γράψω αυτή τη σύσταση: Η Dingo με βοήθησε να δημιουργήσω από το μηδέν μια εφαρμογή για Treasure Hunt με πολύ ασφυκτική πίεση χρόνου και τα αποτελέσματα ήταν ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ!! Ως μια μικρή επιχείρηση είναι πολύ σημαντικό για να έχεις δίπλα σου μια ομάδα επαγγελματιών, έτοιμη να ακούσει και να εφαρμόσει τις ιδέες και τα όνειρα σου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα η οποία δούλεψε πραγματικά σκληρά 24/7 για να κάνει το event μου να έχει τρομερή επιτυχία. Ανυπομονώ να ξανασυνεργαστώ μαζί τους στο άμεσο μέλλον!
    Karolien Brix
    Rhodes Jeep Safari - Rhodes Adventures
  • Νίκος Ξενάκης
    Η Dingo είναι μία από αυτές τις λίγες, ξεχωριστές, επιχειρήσεις που υπάρχουν σε κάθε κλάδο και αδικούνται, δυστυχώς ή ευτυχώς, από την γεωγραφική τους θέση. Δυστυχώς διότι αν ήταν σε μία πρωτεύουσα θα μπορούσε να είχε μεγαλύτερα συμβόλαια, ευτυχώς διότι εμείς μπορούμε να απολαμβάνουμε υψηλού επιπέδου γνώση σε συνδυασμό με φρέσκες ιδέες.
    Η συνεργασία μας, με την ομάδα της Dingo, βοήθησε την Ξενάκης Αυτοκίνητα να προβάλει τις υπηρεσίες της, ποιοτικά και δίχως να ξοδευτεί αναποτελεσματικά το διαφημιστικό της budget.
    Νίκος Ξενάκης
    Ξενάκης Αυτοκίνητα
  • Γιάννης Καλαφατάς
    Με τη Dingo Marketing Team συνεργαζόμαστε τα 5 τελευταία έτη. Είναι διορατικοί, παρατηρητικοί, ευέλικτοι και πολύ αποτελεσματικοί στη δουλειά τους. Έχουν πολύ καλή γνώση του τουριστικού marketing και της αγοράς. Ως επιχειρηματίας είμαι πολύ απαιτητικός με τους συνεργάτες μου. Στη Dingo Marketing Team, όμως βρήκα αυτό που έψαχνα. Μια ομάδα από επαγγελματίες που έχει ψύχωση με το σωστό αποτέλεσμα...  Μέσα από τη συστηματική δουλειά τους και με σωστή στρατηγική πάνω στο marketing με βοήθησαν να πιάσω τους στόχους της εταιρίας μου και να την αναπτύξω γρήγορα αλλά και στρατηγικά. Δυστυχώς για εκείνους, όσο πιο πολύ αυξάνονται τα αποτελέσματα της δουλειάς τους τόσο περισσότερες προσδοκίες έχω από τους ίδιους...
    Γιάννης Καλαφατάς
    CEO, Farma of Rhodes
  • Αβράμιος Πούλιασης
    Με τη δουλειά μου είμαι πολύ απαιτητικός, το ίδιο και με τους συνεργάτες μου. Η ομάδα της Dingo κατάφερε να μας φέρει τα αποτελέσματα που θέλαμε. Έκαναν αυτό ακριβώς που υποσχέθηκαν και στο σωστό χρόνο, βοηθώντας να αυξήσουμε κατά πολύ τις κρατήσεις μας.
    Αβράμιος Πούλιασης
    Operations Manager DESTINATION TRANSFERS & HELLENIC ISLAND SERVICES
  • Νάνσυ Γιαννά
    Η Dingo ανταποκρίθηκε με ειλικρίνεια και επαγγελματισμό στις ανάγκες του project για τη ξενοδοχειακή μονάδα Oasis Windserfing Hotel.
    Νάνσυ Γιαννά
    CEO, Oasis Windserfing Hotel
  • Βικτώρια Καρυπίδου
    Έρχεται εκείνη η μαγική στιγμή στην πορεία της δημιουργίας του έργου/εγχειρήματός σου όπου μοιράζεσαι με τους ανθρώπους αυτό που αγαπάς. Στη δική μου περίπτωση είναι η σχολή Anagenis και καταλαβαίνεις ότι θέλεις κάποιο συν-ταξιδιώτη, δημιουργό που μπορεί να συμβουλέψει, στηρίξει, καθοδηγήσει για να μεταδοθεί, επικοινωνηθεί το όραμά σου σωστά, με ομορφιά και φρέσκια αντίληψη. Πόσο ευγνώμων είμαι που έχω αυτόν τον συνοδηπόρο στην ζωή μου και είναι η ομάδα της Dingo! Σας ευχαριστώ από καρδιάς – Keep on Shinning and Creating Souls <3
    Βικτώρια Καρυπίδου
    Anagenis
  • Δημήτρης Χατζής
    Απευθύνθηκα σε ανθρώπους που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη δουλειά που ήθελα να κάνουν. Την επόμενη φορά που θα χρειαστώ κάτι, δεν θα ψάξω αλλού.
    Δημήτρης Χατζής
    Villa Dionysus
  • Νάνσυ Γιαννά
    Η Dingo ανταποκρίθηκε με ειλικρίνεια και επαγγελματισμό στις ανάγκες του project για τη ξενοδοχειακή μονάδα Oasis Windserfing Hotel.
    Νάνσυ Γιαννά
    CEO, Oasis Windserfing Hote
  • Λευτέρης Χατζηπέτρου & Ελευθερία Βασιλειάδη
    Επαγγελματίες, συνεργάσιμοι και δημιουργικοί.
    Λευτέρης Χατζηπέτρου & Ελευθερία Βασιλειάδη
    Lamda Architects
  • Βαγγέλης Χατζηβαλσάμης
    Άψογοι, επαγγελματίες & μοναδικοί στο είδος τους!
    Βαγγέλης Χατζηβαλσάμης
    Dali Art Bistro, Cavo Tango, Cavo Italiano, Pezouli

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ •

Καλέστε μας: 22410 30727

E-mail: market@dingo.gr