Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου 2019: Ανανέωση Συνεργασίας με τη Dingo Marketing Team -
Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου 2019: Ανανέωση Συνεργασίας με τη Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου 2019: Ανανέωση Συνεργασίας με τη Dingo Marketing Team
Dingo Marketing Team Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου Προβολή

Χορηγός ψηφιακής προβολής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου θα είναι για ακόμα μια χρονιά η Dingo Marketing Team. Λόγω των πολύ θετικών αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τις περυσινές καμπάνιες προβολής της διοργάνωσης, τα δύο μέρη αποφάσισαν την εκ νέου συνεργασία τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι αρμοδιότητες της Dingo Marketing Team για τις ενέργειες προβολής του Mαραθωνίου ήταν: η ψηφιακή εικόνα του brand σε επίπεδο οπτικής επικοινωνίας καθώς και ο σχεδιασμός της εγκάρσιας προβολής, κατευθυντήριες γραμμές για το UX της ιστοσελίδας με τοποθέτηση κατάλληλων call-to-action buttons, η δημιουργία βίντεο animation για σκοπούς διαφήμισης, καθώς και η εκπόνηση διαφημιστικών καμπανιών στα κανάλια της Google, συμπεριλαμβανομένου και του Youtube.

Dingo Marketing Team Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου ΠροβολήΩς προς τα αποτελέσματα, η περυσινή ψηφιακή καμπάνια του μαραθωνίου συγκέντρωσε σε είκοσι διαφορετικές χώρες, 42.493 impressions στις μηχανές αναζήτησης, 163.000 impressionsσε διεθνείς ιστοσελίδες, ενώ το διαφημιστικό βίντεο συγκέντρωσε πάνω από 25.000 βίντεο προβολές. Παράλληλα, σημειώνεται ότι το βίντεο προβολής του Μαραθωνίου, που δημιούργησε για τις ανάγκες της καμπάνιας η Dingo Marketing Team, απέσπασε Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Branded Entertainment-Commercials 2018 στον διεθνούς κύρους διαγωνισμό W3.

Στόχος, για ακόμα μια φορά της ψηφιακής προβολής, είναι εν πρώτοις μεν η αύξηση των συμμετεχόντων από το εξωτερικό, αλλά παράλληλα όμως και η αύξηση της φήμης τόσο του «brand» του Μαραθωνίου Ρόδου, ως μια διεθνώς αναγνωρισμένης αθλητικής διοργάνωσης, αλλά και της Ρόδου ως προορισμός.