2η Ετήσια Ενημέρωση Πελατών της Dingo Marketing Team - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
2η Ετήσια Ενημέρωση Πελατών της Dingo Marketing Team
2η Ετήσια Ενημέρωση DIngo Marketing Team Ροδος 4

Στο Ξενοδοχείo Semiramis στις 02/03/2018 διοργανώθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιάη ετήσια ενημέρωση πελατών της Dingo Marketing Teamγια θέματαmarketing και τεχνολογίας. Ως γνωστόν σκοπός μας σε αυτή την εκδηλωση είναι οι πελάτες και στενοί συνεργάτες της εταιρίας να παραμένουν ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις στο digital marketing καθώς και τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο συγκεκριμένο κλάδο.

2η Ετήσια Ενημέρωση DIngo Marketing Team ΡοδοςΣτη φετινή εκδήλωση αρχικά παρουσιάστηκε η μεθοδολογία γύρω από την οποία οργανώνεται μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια, ο τρόπος έρευνας καθώς η χαρτογράφηση που απαιτείται προκειμένου να αντληθεί μια σαφής εικόνα για τα «στάδια απόφασης» που ενδιαφερόμενου έως και την στιγμή που θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Η συλλογή δεδομένων στην παραπάνω διαδικασία, επιτρέπει να γίνονται οι αντίστοιχες αναπροσαρμογές ώστε να αυξάνεται η απόδοση και να μειώνεται το διαφημιστικό κόστος.

Το επόμενο θέμα που αναπτύχθηκε αφορούσε τη διαδικασία από το σχεδιασμό του προϊόντος έως και την ικανοποίηση των πελατών, ξεκινώντας από το στάδιο του «προσωποποιημένου marketing». Το δεύτερο στάδιο σχετίζεται με τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας μέσω ψηφιακών εφαρμογών, ενώ το τρίτο στάδιο είναι η μέτρηση της ικανοποίησης μέσω της συλλογής δεδομένων. Στόχος όλων των παραπάνω διεργασιών, όπως παρουσιάστηκαν από τους ομιλητές, είναι ο συνδυασμός και η ανάλυση δεδομένων που δεν αφορούν απλώς στις ενέργειες marketing αλλά και στην ίδια την επιχείρηση, ώστε μέσα από αυτή την ολιστική προσέγγιση να πολλαπλασιάζεται η απόδοση και να μειώνεται κατά πολύ το κόστος.

2η Ετήσια Ενημέρωση DIngo Marketing Team ΡοδοςΣτη συνέχεια παρουσιάστηκαν από τον CEO της Dingo Marketing Team, Ραφαήλ Κουδούνη, οι δύο πρόσφατες ψηφιακές εφαρμογές μας στον τουριστικό κλάδο, το «Reviewsdock» και το «Treasure Hunt». Το«Reviewsdock» ήδη χρησιμοποιείται από αρκετές εταιρίες του νησιού και αποσκοπεί στη συγκέντρωση θετικών κριτικών σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Tripadvisor.Αναφορικά με την εφαρμογή «Treasure Hunt», αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μιας διαφοροποιημένης τουριστικής εμπειρίας, όπου οι τουρίστες μπορούν να γνωρίσουν τον προορισμό μέσα από ένα ψηφιακό παιχνίδι θησαυρού με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας.

 

Η εκδήλωση έκλεισε έπειτα από σχετική συζήτηση στη διάρκεια της οποίας έγινε μεταξύ των πελατών ανταλλαγή ιστοριών επιτυχίας, ιδεών, εμπειριών και στόχων ενώ μάλιστα έγινε και λόγος για μελλοντικές συνέργειες.

 

2η Ετήσια Ενημέρωση DIngo Marketing Team Ροδος