Skip links
νέοι πελάτες

Πως το σωστό περιεχόμενο θα σας φέρει νέους πελάτες!

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει τα δεδομένα σε όλους του τομείς. Αυτόματα λοιπόν αλλάζουν και οι τακτικές προσέλκυσης νέων πελατών. Σε συζητήσεις σας με άλλους επιχειρηματίες μπορεί να έχετε διαπιστώσει πόσο δύσκολο, αλλά ταυτόχρονα εύκολο, είναι να βρείτε νέους πελάτες μέσω τον νέων τεχνολογιών του διαδικτύου. Δύσκολο γιατί άπειρες πληροφορίες, εικόνες, δεδομένα εμφανίζονται καθημερινά στην οθόνη του χρήστη και εύκολο γιατί με στοχευμένες κινήσεις και με πολύ λιγότερα χρήματα, συγκριτικά με παλαιές μεθόδους προσέλκυσης νέων πελατών, μπορείτε να δείτε θεαματικά αποτελέσματα!

Πως λειτουργούν όμως οι μηχανές αναζήτησης και πως επιλέγουν σε ποιους χρήστες θα εμφανίσουν την επιχείρησή σας;
Οι μηχανές αναζήτησης “διαβάζουν” τις πληροφορίες που τις δίνετε εσείς για την επιχείρησή σας. Εάν οι πληροφορίες αυτές είναι ημιτελείς ή ακόμα χειρότερα μη ενημερωμένες τότε λογικό είναι να μην μπορούν να σας προωθήσουν σωστά. 

Ιστοσελίδα

Η πηγή του κακού ξεκινάει από μια μη ολοκληρωμένη ιστοσελίδα! Ο πιο έξυπνος τρόπος για να δείξετε τα προϊόντα σας, τις διακρίσεις σας, τις καινοτομίες σας και την διαφορετικότητά σας είναι μέσω της δικής σας ιστοσελίδας. Επιλέγοντας τα κείμενα, τις εικόνες και τα βίντεο τα οποία θα προβάλουν το έργο σας και θα αντιπροσωπεύουν την ποιότητα της δουλείας σας. 
Γιατί όμως όλα αυτά είναι σημαντικά και πως τελικά βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης;
Τα κείμενα με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά εντοπίζονται από τις μηχανές αναζήτησης, με αποτέλεσμα όταν κάποιος ενδιαφέρεται και ψάχνει για παράδειγμα ένα προϊόν να εμφανίζονται τα δικά σας αντί του ανταγωνιστή σας. Μπορεί  βέβαια να συμβαίνει και το αντίθετο, σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να προσέξετε το περιεχόμενο σας και την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σας, δηλαδή πόσο φιλική είναι προς τον χρήση. Πολύ σημαντικό και σχεδόν αναίμακτο είναι να ενημερώνετε όσο πιο συχνά μπορείτε την ιστοσελίδα σας με κείμενα που έχουν να προσφέρουν γνώσεις στους πελάτες σας. Αυτά τα κείμενα μπορεί να είναι άρθρα με την σωστή χρήση κάποιου προϊόντος σας, είτε κάποια συμβουλή σχετικά με το αντικείμενό σας. Το άρθρο αυτό !!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!! πρέπει να έχει να δώσει στον αναγνώστη κάποια έξτρα γνώση ή πληροφορία.

 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 

Ένα από τα αγαπημένα μας project η Φάρμα Ρόδου, με την οποία κερδίσαμε βραβείο Τουρισμού στα Tourism Awards. Αυτό που περάσαμε μέσω από το website μας είναι η διαδραστική εμπειρία που έχει ο επισκέπτης με τα ζώα και φροντίσαμε να το τονίσουμε με κάθε ευκαιρία. Με αποτέλεσμα με την φράση αυτή για την Ρόδο να εμφανίζει πρώτη την Φάρμα!

Social Media

Τα Social Media διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να προβάλουν τα προϊόντα τους και πολλές φορές με ελάχιστο κόστος. Δυστυχώς όμως όσο τα social media εξελίσσονται δημιουργούν αλγόριθμους που επιλέγουν να δείχνουν στους χρήστες πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες. Οι επιχειρήσεις που θέλουν να ακολουθήσουν οφείλουν να συμμορφωθούν με την νέα πραγματικότητα και να κάνουν τις αντίστοιχες ενέργειες. Μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε, πράγμα το οποίο ισχύει… ιδιαίτερα στα social media! Μια εικόνα μπορεί να μεταφέρει συναισθήματα, νοήματα, μηνύματα…χωρίς πολύ κείμενο, χωρίς πολλά λόγια! Αυτό είναι που τραβάει τα βλέμματα πλέον και δεν κουράζει τους χρήστες. Έξυπνες ατάκες και εικόνες σε πολύ καλή ανάλυση είναι το must, για να αποκτήσετε κοινό που θα σας ακολουθεί και θα επιδιώκει να δει τα νέα σας. 
  

Video εξώφυλλο για το Facebook με πολύ καλή ανάλυση και χρώματα, ενώ ταυτόχρονα γίνεται μια γρήγορη παρουσίαση της collection!

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα της επιλογής, στόχος σας είναι να σας επιλέξει! Όπως και στα άρθρα έτσι και στα social media πρέπει να του παρέχετε γνώσεις και πληροφορίες. Οπότε μέσω των δημοσιεύσεων σας πρέπει να δίνετε 1) μια εικόνα με πολύ καλή ανάλυση από το προϊόν που παρέχετε, 2) με πληροφορίες που να ταιριάζουν στο ύφος της επιχείρησής σας και 3) να προσφέρουν γνώση στους ακολούθους σας. Αν μια φωτογραφία με πολύ καλή ανάλυση έχει καλή απήχηση, σκεφτείτε τι επιρροή έχουν τα βίντεο! Μέσω ενός βίντεο όλα τα συναισθήματα γίνονται πιο έντονα, τα νοήματα και τα μηνύματα πιο κατανοητά και επηρεάζουν περισσότερο τον δέκτη. Μια νέα τεχνική είναι τα “cinemagraphs” στην ουσία είναι ο συνδυασμός εικόνων και βίντεο με ένα αρκετά θεαματικό αποτέλεσμα. 

Cinemagraph

 
τι είναι τα cinemagraph

Δημιουργήσαμε ένα Cinemagraph για να δώσουμε την αίσθηση της κίνησης, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται το μοντέλο του αυτοκινήτου με επιβλητικό τρόπο. Έχει μεγαλύτερη απήχηση και σίγουρα τραβάει τα βλέμματα! 
Δεν φτάνει μια απλή εικόνα για να διατηρήσετε το κοινό σας. Εφόσον επιθυμείτε να ακολουθήσετε τις εξελίξεις πρέπει να επιδιώκετε την αρτιότερη παρουσίαση της επιχείρησής σας, προσέχοντας και ανανεώνοντας συστηματικά το διαδικτυακό σας περιεχόμενο. Μην ξεχνάτε ότι η παρουσίαση της ιστοσελίδας σας και των καναλιών σας στα social media είναι η διαδικτυακή βιτρίνα της εταιρείας σας. Θα αφήσετε την βιτρίνα σας σκονισμένη;

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag