Η διαφήμιση της επιχείρησής σου και οι δίαιτες του καλοκαιριού.
Η διαφήμιση της επιχείρησής σου και οι δίαιτες του καλοκαιριού.
Δείξε τα όλα
Η διαφήμιση της επιχείρησής σου και οι δίαιτες του καλοκαιριού.

Πολύ πιθανόν πάτησες τον σύνδεσμο επειδή είδες τον τίτλο του άρθρου και σκέφτηκες: „Τι θέλει να πει ο ποιητής;“ Είναι λογικό να σκέφτεσαι ότι η απόφαση ενός ανθρώπου να διαφημίσει την επιχείρησή του δεν μπορεί να συσχετίζεται και με την επιλογή του να χάσει κιλά.
Αν σκεφτείς όμως λίγο καλύτερα, η απόφασή μας να πιέσουμε το σώμα μας να χάσει κιλά λίγο πριν βγούμε στην παραλία με την έξαρση που μας πιάνει να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας όταν πλησιάζει μία σημαντική περίοδος, η λεγόμενη σεζόν, εμφανίζουν δύο κοινά σημεία: Στον τρόπο που λειτουργούμε και στο τελικό αποτέλεσμα που μας προσφέρει αυτός ο τρόπος.
Ας ξεκινήσω λοιπόν την αλληγορία μου:

Μόλις επέστρεψες από τις καλοκαιρινές σου διακοπές.

Κατά πάσα πιθανότητα πέρασες κάποιες μέρες στην παραλία. Είδες κάποιους καλοδιατηρημένους ανθρώπους και λες, γιατί όχι! Θα είμαι κι εγώ έτσι του χρόνου! Σε πιάνει ένας ενθουσιασμός και δίνεις την υπόσχεση στον εαυτό σου: „Εγώ του χρόνου θα τα έχω καταφέρει!“.
Μέσα στον ενθουσιασμό σου κάνεις μία αναλυτική λίστα μέσα στο μυαλό σου με όλα τα οφέλη που θα έχεις αποκομίσει από μία ολόκληρη χρονιά προσπάθειας. Κάνεις εικόνα και το τελικό αποτέλεσμα και αφού σε θαυμάζεις, περνάς στο επόμενο πλάνο!

  1. Γυμναστήριο.
  2. Διατροφή.
  3. Πρόγραμμα.

Περνάς και κάποιες ώρες με ατελείωτες αναζητήσεις στο διαδίκτυο για όλες τις νέες δίαιτες που κυκλοφορούν, για το πως διατηρεί ο τάδε και ο δίνα διάσημος αυτό το κορμί που κάθεσαι και θαυμάζεις στην εκάστοτε φωτογραφία.
Ενθουσιάζεσαι ακόμη περισσότερο. Ξαφνικά κοιτάς τη φωτογραφία και αντί να βλέπεις το πρόσωπο του τάδε-δίνα διασήμου, βλέπεις το δικό σου!
Πηγαίνεις και στο γυμναστήριο να κάνεις εγγραφή, κλείνεις και ραντεβού σε διατροφολόγο! „Φέτος θα ξεκινήσω σωστά, σκέφτεσαι, αν θέλω αποτελέσματα θα πάω σε αυτούς που ξέρουν!“
Βγάζεις και το πρόγραμμα με βάση τους ειδικούς και είσαι έτοιμος πλέον για μία χρονιά που θα σε οδηγήσει στην επόμενη πιο τέλεια καλοκαιρινή σεζόν όπου θα κυκλοφορείς στις παραλίες και θα δίνεις εσύ κίνητρο στους υπόλοιπους να κάνουν αυτά που κάνεις εσύ τώρα!

Έχουμε χρόνο…

Και εκεί έρχεται η πρώτη διάθεση να χαλαρώσεις λίγο… Ε να, είναι και κάτι φίλοι που σε προσκάλεσαν σε μία ταβέρνα και λίγο το παρακάνατε… Την επόμενη ημέρα ξύπνησες με μία λιγούρα, την οποία πως να ικανοποιήσεις με τα muesli…
Αρχίζει να πέφτει και η θερμοκρασία σιγά σιγά και τα ρούχα να καλύπτουν περισσότερο…
Το ένα οδηγεί στο άλλο και λες στον εαυτό σου: „Εντάξει, μέχρι τις επόμενες διακοπές έχουμε χρόνο… Δε χάλασε ο κόσμος αν κόψω το γυμναστήριο για αυτόν τον μήνα… Ούτως ή άλλως θέλω και λίγο χρόνο να οργανώσω όλα όσα θέλω να κάνω μέσα στη χρονιά…“
Έτσι, κάπου πίσω από την ασφάλεια της οργάνωσης, αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα δείγματα της αναβλητικότητας…

Αμάν, πότε πέρασε ο Πάσχα;;;

Και ξαφνικά, βρίσκεσαι κάπου ξαπλωμένος μετά το εορταστικό τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα… Και καθώς απολαμβάνεις τη σόδα σου, αφού φυσικά έχεις απολαύσει πρώτα όλα όσα φιλοξενούσε πάνω του το τραπέζι, συνειδητοποιείς ότι το ημερολόγιο έχει δείξει σίγουρα Απρίλιο… Κι ότι τα ρούχα αρχίζουν να γίνονται όλο και πιο ελαφριά…
Και σα χθες θυμάσαι που έλεγες ότι τον επόμενο μήνα ξεκινάς γυμναστήριο… Και ήταν Οκτώβριος!
Ανασκουμπώνεσαι και αποφασίζεις την επόμενη μέρα να αναλάβεις δράση! Τρέχεις στο γυμναστήριο και αναβιώνεις και το διατροφολόγιο που σου είχε δώσει τότε, last year, ο διατροφολόγος.
Περνάει η πρώτη εβδομάδα, αλλά δε βλέπεις και κανένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Σίγουρα ένα πρώτο πρήξιμο έχει φύγει, αλλά δεν πλησιάζεις ούτε στο ελάχιστο τις φωτογραφίες των μοντέλων που βλέπεις να φοράνε τη νέα κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι και σκέφτεσαι κι εσύ να υιοθετήσεις!

Ήρθε η ώρα να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου!

Καλός και ο personal trainer και ο διατροφολόγος, αλλά έχετε μία σημαντική απόκλιση απόψεων: Σου ζητούν να κάνεις υπομονή γιατί θέλει τον χρόνο του μέχρι να δεις τα πρώτα αποτελέσματα, ενώ εσύ τα θέλεις χθες!
Και όσο κι αν έχουν το πολύ σημαντικό επιχείρημα ότι πρέπει να δώσεις λίγο χρόνο για να είναι αυτά τα αποτελέσματα να είναι ποιοτικά και να διαρκέσουν στον χρόνο, δεν καταλαβαίνουν ότι εσύ τώρα καίγεσαι!
Ήδη πρέπει να αρχίσεις να ψάχνεις για προορισμό των καλοκαιρινών σου διακοπών! Πως μπορείς να περιμένεις!
Πρέπει να πάρεις δραστικές αποφάσεις αν θέλεις να έχεις αποτελέσματα!
Ξεκινάς λοιπόν και ψάχνεις μόνος σου, από την τελευταία αποτοξινωτική δίαιτα, μέχρι την δίαιτα των star που σου υπόσχεται να χάσεις 5 κιλά μόνο μέσα σε μία εβδομάδα!
Φυσικά δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για γεύματα και φαγητο… Νεράκι μόνο και ας βάλουμε και μία φέτα λεμόνι, το οποίο κάπου διάβασες ότι και αποτοξινωτικό…

Παράτα το, εγώ με αγαπάω έτσι όπως είμαι!

Κι αφού έχεις φέρει σε μία κατάσταση σοκ τον εαυτό σου και το σώμα σου, για δεύτερη φορά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, ξαφνικά ξυπνάς μία μέρα, εξαντλημένος από τους αποτοξινωτικούς χυμούς που αποτελούν τη μοναδική σου τροφή τις τελευταίες ημέρες. Κοιτάς το ημερολόγιο και βλέπεις ότι το πρώτο μπάνιο στην παραλία είναι πλέον πολύ κοντά… Μπορεί και αυτή την Κυριακή, αν έχει καλό καιρό!
Κοιτάς και τον εαυτό σου στον καθρέφτη και λες με „και καλά“ υπερηφάνεια: „Αυτά είναι όλα προϊόν marketing και photoshop! Εγώ με αγαπάω έτσι όπως είμαι και δεν ντρέπομαι καθόλου! Θα πάω απολαύσω το καλοκαίρι μου και μόλις επιστρέψω, θα ξεκινήσω σωστά αυτή τη φορά!“
Παίρνεις μία μεγάλη ανάσα ανακούφισης απέναντι στον εαυτό σου, φοράς κάτι άνετο και ξεκινάς για τη δουλειά με δύο από τα αγαπημένα donuts σου αυτή τη φορά για πρωινό. Έτσι, γιατί μπορείς!

Σου θύμισε κάτι;

Εμένα ναι! Πρώτον, εμένα την ίδια, πριν από μερικά χρόνια, όταν θυμόμουν το σώμα μου και την υγεία μου μόνο κάθε Σεπτέμβριο και Μάρτη. Δεύτερον, πολλές περιπτώσεις όπου ο χρόνος περνάει, εμείς ξεχνιόμαστε και φθάνουμε στο σημείο όπου η high season μας πλησιάζει στη γωνία κι εμείς θέλουμε αποτελέσματα… χθες!
Πηγαίνουμε λοιπόν σε έναν επαγγελματία μέσα στο άγχος, θέλουμε να κάνουμε ό,τι υπάρχει στον χώρο της διαφήμισης και την επόμενη μέρα να δούμε ξαφνικά τη σελίδα μας στο Facebook να χτυπάει τα 450 likes, ανά post και τους πελάτες να κάνουν ουρές έξω από το μαγαζί μας.
Τα ίδια αποτελέσματα που είχε όμως το παράδειγμα όταν έφθασε η επόμενη σεζόν και ήρθε η ώρα να βγεις και πάλι στην παραλία, ακριβώς αυτά θα έχει και η επιχείρησή μας όταν θα έρθει η δική της high season και θέλουμε να είναι κερδοφόρα και επιτυχημένη…

Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν, μαγειρεύουν…

Παλιά λαϊκή σοφία, η οποία για ακόμη μία φορά επιβεβαιώνεται! Ειδικά σε μία εποχή όπου η πληροφορία εκεί έξω είναι τεράστια και χαοτική και εμείς παλεύουμε να ξεχωρίσουμε. Αν προσθέσουμε σε αυτό και το γεγονός ότι οι καταναλωτές ψάχνουν για τα ενδιαφέροντά τους διαρκώς κι όχι μόνο όταν βρίσκονται στην ανάγκη που θα τους οδηγήσει σε εμάς, απλά „κάνε τους υπολογισμούς“ και θα οδηγηθείς μόνος σου στο συμπέρασμα!

The preparation is what allows the success to happen naturally. -Jake Arrieta