5 Κυρίαρχα στυλ στο design για να ξεχωρίζουν τα γραφικά σας - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
5 Κυρίαρχα στυλ στο design για να ξεχωρίζουν τα γραφικά σας

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Το design εξελίσσεται. Οι τάσεις της εποχής και η καλαισθησία στο σχεδιασμό, είναι αυτές που θα κάνουν το γραφικό σας αξιοπρόσεκτο και αξιομνημόνευτο στους μελλοντικούς σας πελάτες.

Χωρίς να μακρηγορούμε, ας δούμε 6 σύγχρονα στυλ/τεχνοτροπίες που θα κάνουν τους πελάτες σας να σας θυμούνται και θα ανεβάσουν την επιχείρηση σας:

 

1. Ασσυμετρία

Ξεχάστε αυτά που ξέρατε για ίσες αποστάσεις, και για απόλυτη συμμετρία μεταξύ των στοιχείων ενός γραφικού. Η τάση μας λέει να «σπάσουμε» τους κανόνες και να δημιουργήσουμε κάτι το οποίο δεν υπακούει πλέον στους κανόνες της συμμετρίας αλλά περισσότερο της φαντασίας.
Τι συμβολίζει: το out of the box, επαναστατικότητα, νεωτερισμό

2. Semi-Flat

Σίγουρα θα το έχετε προσέξει κυρίως ως μέρους γραφικών ιστοσελίδων. Θα λέγαμε ότι πρώτη άρχισε να το εφαρμόζει η ίδια η Apple, στην ιστοσελίδα της. Ως στυλ είναι κυρίως κατάλληλο για παρουσίαση προϊόντων, δίνοντας την αίσθηση της λεπτότητας, αφού το προϊόν φαίνεται να εφάπτεται σχεδόν πάνω στην οθόνη.
Τι συμβολίζει: λεπτότητα, μινιμαλισμό, τεχνολογία

3. Cinemagraphs

Θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια αφού όλο και περισσότερο το GIF χρησιμοποιείται από ιστοσελίδες και εφαρμογές. Χαρακτηριστικό του μια μικρή κίνηση που περιλαμβάνεται σε μια κατά τα άλλα στατική εικόνα. Με αυτό τον τρόπο τραβά περισσότερο το ενδιαφέρον και την προσοχή του επισκέπτη.
Τι συμβολίζει: κίνηση, ζωντάνια, ελευθερία, vintage

4. Vintage

Μια αίσθηση νοσταλγίας και «all time classic» είναι ότι πρέπει για τα γραφικά σας αν θέλετε να εμπνεύσετε στους πελάτες σας το «παλιό-καλό», με σύγχρονες όμως τάσεις.  Το vintage/retro είναι και πάλι της μόδας κάνοντας θραύση τόσο ως στυλ design όσο και στο packaging.
Τι συμβολίζει: vintage, παλιό αλλά καλό, εμπρός πίσω

5. Material Design

Ένα στυλ που προωθείται από την ίδια την Google. Στόχος είναι η γραφική απεικόνιση της πληροφορίας (κυρίως στις ιστοσελίδες) να είναι όσο πιο απλή γίνεται για αυτόν που την βλέπει. Ο λόγος που ονομάζεται material design (=υλικός σχεδιασμός) είναι ότι το «στήσιμο» και τα χρώματα ανήκουν σε υλικά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας (κίτρινο του λεμονιού, άσπρο του χαρτιού, μπλε της θάλασσας κ.λπ.).
Τι συμβολίζει: πραγματικότητα, αντικειμενικότητα, απλότητα, σταθερότητα.