Skip links

So, Instagram, what’s up with Business?

Ο μήνας Νοέμβριος είχε ένα χρώμα από Workshops για τη Dingo και το biscotto coffee+! Ξεκινήσαμε με την προβολή στον χώρο της Εστίασης και ανανεώσαμε το ραντεβού μας, ώστε να μιλήσουμε αυτή τη φορά για το Instagram!

Όσοι μας ακολουθείτε, γνωρίζετε ήδη ότι τρέφω μεγάλη συμπάθεια σε αυτό το Κοινωνικό Δίκτυο, ειδικά όταν αναφερόμαστε στην προβολή μίας επιχείρησης!

Σε προηγούμενο Workshop, είχα σταθεί αρκετά στη δυναμική που είχε ξεκινήσει να χαρακτηρίζει το Instagram. Ο κόσμος αγκάλιασε κι έβαλε στη ζωή του αυτό το Κοινωνικό Δίκτυο με μεγάλη ευκολία. Σε αυτό συνέβαλαν κατά πολύ τα ακόλουθα:

    • Η αμεσότητα της πλατφόρμας και η ευκολία στη χρήση της.
    • Το γεγονός ότι ο κόσμος ήταν ήδη εξοικειωμένος με τα Κοινωνικά Δίκτυα, όταν το Instagram μπήκε στη ζωή μας.
  • Η επικοινωνία μέσα από την εικόνα. Η εικόνα εμπνέει, εκπλήσσει, κερδίζει την προσοχή μας. Μέσα από την περίπτωση του Instagram καταλάβαμε επίσης ότι η εικόνα από μόνη της μεταφέρει μία ιστορία με πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από κάθε άλλο μέσο.

Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα, όπου το Instagram μετράει πάνω από 400 εκατομύρια χρήστες παγκοσμίως. Ήρθε η ώρα λοιπόν, να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυναμική του, σαν ένα άλλο Facebook, μίας νεότερης εποχής.

Αφού κέρδισε την αγάπη του κόσμου, πέρασε στη διαδικασία να γίνει η γέφυρα ανάμεσα σε επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Το όραμα του Instagram στην επέκταση αυτή που παρατηρούμε να κάνει στον χώρο των επιχειρήσεων, είναι να βρει και να τους δώσει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να προσεγγίσουν το μερίδιο των χρηστών του, που ανήκουν στο καταναλωτικό τους κοινό.

Το σημαντικότερο γεγονός είναι ότι, στόχος του Instagram είναι να σχεδιάσει και να δώσει τα εργαλεία αυτά στις μικρές επιχειρήσεις. Αυτό φυσικά δεν το καθιστά απαγορευτικό σε μεγάλες και πολυεθνικές εταιρίες. Υπάρχουν άλλωστε και πολλές τέτοιες περιπτώσεις που χρησιμοποιούν αυτό το Κοινωνικό Δίκτυο με άκρως δημιουργικό τρόπο!

Θα παρατηρήσετε όμως κι εσείς ότι τα μέσα που σας προσφέρει το Instagram βασίζονται κατά κύριο λόγο στον δικό σας χρόνο, τη διάθεση και τη δημιουργικότητα που διαθέτετε. Στη συνέχεια, έχετε τη δυνατότητα το αποτέλεσμα της δουλειάς σας να το ενισχύσετε, σύμφωνα πάντα με το budget που μπορείτε να διαθέσετε και να αξιοποιήσετε και την προβολή επί πληρωμή που σας προσφέρει.

Ό,τι κι αν αποφασίσετε να κάνετε για την Προβολή σας, όποια στρατηγική κι αν ακολουθήσετε μέσα από το Instagram, ο κύριος στόχος σας πρέπει να είναι πάντα ο εξής.

Να κάνετε κάθε ένα από τα άτομα που σας ακολουθούν να αισθανθούν:

“Πόσο υπεροχο θα ήταν τώρα να…

…φορούσα αυτό το τέλειο ζευγάρι παπούτσια;

…να απολάμβανα τη θέα από αυτό το δωμάτιο;

…να έτρωγα κι εγώ τώρα μία μπουκιά από αυτό το πιάτο;”

Κρατήστε αυτή την ιδέα και μετατρέψτε την στον στόχο της δική σας προβολής! Είναι το κλειδί για την επιτυχία σας στο Instagram!

This website uses cookies to improve your web experience.
Explore
Drag