4 + 1 Δυνατά Εργαλεία Πωλήσεων για το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα - Dingo Marketing Team
4 + 1 Δυνατά Εργαλεία Πωλήσεων για το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα
Δείξε τα όλα
4 + 1 Δυνατά Εργαλεία Πωλήσεων για το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα

[vc_row][vc_column width=»2/3″][vc_column_text]

Σύμφωνα με στατιστικά της Google, το 1/3 των συνολικών αγορών του Έλληνα γίνονται μέσω του διαδικτύου. Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε ένα κατάστημα και ένα eshop, μπορείτε να τζιράρετε από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ένα 30% του συνολικού σας τζίρου. Ποσό που αφήνετε να το πάρει ο ανταγωνισμός σας, αν δεν “κυνηγάτε” την αγορά!

Τα εργαλεία είναι τόσα πολλά που μια σωστή διαδικτυακή παρουσία απαιτεί μια ολοκληρωμένη ομάδα marketing που να διαχειρίζεται το διαδικτυακό σας κατάστημα. Παρακάτω σας παρουσιάζω 4 από τα δυνατά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

«To 1/3 των συνολικών αγορών του Έλληνα καταναλωτή γίνεται μέσω το διαδικτύου.»

 

«Δωρεάν Μεταφορικά (Free Shipping)»

Βραχυπρόθεσμος τρόπος για να αυξήσετε την χρηματοροή του καταστήματος εκμεταλευόμενοι την επισκεψιμότητα του καταστήματος. Μπορείτε να προσφέρετε Δωρεάν Μεταφορικά από ένα συγκεκριμένο ποσό παραγγελίας και άνω. Για να έχει νόημα όμως η ενέργεια αυτή, πρέπει να συμφέρει και τον πελάτη σας! Δείτε το σαν ενέργεια προώθησης, αντί να δώσετε χρήματα για να κάνετε ενεργητική διαφήμιση, τα δίνετε στα μεταφορικά και εξασφαλίζετε μια παθητική διαφήμιση!

Πριν ακόμα ο πελάτης πάρει στα χέρια του το menu για να αποφασίσει τι θα φάει, θα έρθει σε επαφή με την υφή των επίπλων, θα νοιώσει πόσο welcoming είναι η καρέκλα και από το στήσιμο των αντικειμένων στο τραπέζι, θα συνδέσει υποσυνείδητα την κουζίνα και την γενικότερη οργάνωση του καταστήματος. Όσο περίεργο και αν φαίνεται, ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανακάλυψαν ότι το χρώμα και το υλικό του τραπεζομάντηλου επηρεάζουν ακόμα και τη γεύση του φαγητού!!!

Διαφημίσεις από προϊόντα που ο καταναλωτής μόλις ειδε στο κατάστημα σας!»

Θα έχετε παρατηρήσει ότι μια καφετιέρα που βλέπατε, σας κυνηγάει για περίπου 10 μέρες σε όλο το διαδίκτυο ε; Είναι εξαιρετικά αποδοτικό! Μάλιστα είναι και οικονομικό αν σκεφτείς τα αποτελέσματα που φέρνει! Σχετικά γρήγορη απόδοση της επένδυσης σας, αλλα καλό είναι να γίνεται παράλληλα με ενέργειες για να έχετε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης και διαφήμιση μέσα από την ίδια την μηχανή αναζήτησης.

Εκμεταλλεύεται την επισκεψιμότητα του online shop σας και την λειτουργία του εγκεφάλου που ορίζει ότι όταν ένα εξαιρετικά υπερτιμημένο προϊόν είναι διπλα σε ένα με κανονική (ίσως και λίγο ακριβότερη) τιμή, τότε το φαινομενικά φθηνό φαντάζει σαν δωρεάν στα μάτια του καταναλωτή.

Το καλύτερο για το τέλος:

Δυναμικές Τιμές Προϊόντων

Ορίστε 3 παράγοντες:
α) Προφίλ Καταναλωτή
β) Τις minimum και maximum τιμές των προϊόντων σας
γ) Tον ανταγωνισμό σας!
Είμαστε στην 4η βιομηχανική επανάσταση!! Την εποχή των έξυπνων αλγόριθμων και των αριθμητικών μοντέλων. Τα Walmart με την χρήση της παραπάνω στρατηγικής τιμολόγησης, αλλάζουν πάνω από 50.000 φορές τις τιμές τους ανά μηνα! Χάριν σε αυτό είδαν 30% αύξηση στον τζίρο μεσα σε ένα έτος! Στηριχθείτε στην έξυπνη πλέον τεχνολογία και στα εργαλεία που σας προσφέρει για να αποκτήσετε το πλεονέκτημα στην αγορά!