Top Λογότυπα για το 2016 - Dingo Marketing Team
Δείξε τα όλα
8 Trends για Λογότυπα το 2016

[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Αν έχετε πρόθεση να αναδιαμορφώσετε το λογότυπο της εταιρίας σας ή να δημιουργήσετε ένα καινούργιο, η παρακάτω λίστα είναι μια λίστα που σίγουρα πρέπει να συμβουλευτείτε. Δουλειά του λογοτύπου είναι να περιέχει τις αξίες και το ύφος μιας επιχείρησης. Όμως σίγουρα δεν μπορούμε να μη λάβουμε υπ’ όψη μας τα trends των μεγάλων εταιριών:

1. Flat Λογότυπα

Εδώ είναι που λέμε ότι η ομορφιά κρύβεται στην απλότητα..

2. Χειροποίητα Λογότυπα

Ποιο καλλιτεχνικής μορφής και ταιριαστό σε ότι έχει να κάνει με χειροποίητα, φύση και καλλιτεχνία.

 

3. Λογότυπα με Κύκλους

Ως γνωστόν οι κύκλοι αντιπροσωπεύουν την ολότητα, τον επαγγελματισμό και τη σταθερότητα.

4. Λογότυπα με Μοτίβα

Αν θέλετε να κάνετε τη διαφορά, τότε τα μοτίβα είναι για εσάς. Αντιπροσωπεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την εξέλιξη.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=».vc_custom_1467390532001{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 20px !important;padding-bottom: 0px !important;background: #141414 url(https://www.dingo.gr/wp-content/uploads/2016/07/background-patterns-5924-6253-hd-wallpapers.jpg?id=2130) !important;}»][vc_column width=»2/3″ css=».vc_custom_1467114845736{padding-top: 55px !important;padding-left: 20% !important;}»][vc_custom_heading text=»Περισσότερες ιδέες για το Branding της επιχείρησής σας» font_container=»tag:h2|font_size:36|text_align:left|color:%23ffffff|line_height:36px» google_fonts=»font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal» css=».vc_custom_1467390609636{margin-bottom: 0px !important;}»][/vc_column][vc_column width=»1/3″ css=».vc_custom_1467277994048{padding-top: 40px !important;padding-right: 30% !important;padding-bottom: 60px !important;}»][vc_empty_space height=»8″]Button [/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=»32″][vc_column_text]

5. Γραμμές

Οι γραμμές ανάλογα με το πως τοποθετούνται, εμπνέουν και κάτι διαφορετικό. Σίγουρα όμως η απλότητα τους είναι αυτή που κάνει ένα λογότυπο να ξεχωρίζει.

 

6. Αρνητικός Χώρος

Αρνητικός χώρος είναι ο κενός (λευκός) χώρος που δημιουργείται από τα υπόλοιπα σχέδια/χρώματα του λογοτύπου ώστε να παίρνει το δικό του σχήμα.

 

7. Vintage Λογότυπα

Αρκετά της μόδας και ίσως και λίγο παρωχημένο από ένα σημείο και μετά. Όμως, δεν παύει να είναι μια θελκτική επιλογή με σοβαρή «πέραση» στο καταναλωτικό κοινό.

 

8. Λογότυπα σε… κομμάτια

Πολύ δημοφιλής σύγχρονη τάση στο σχεδιασμό των λογοτύπων. Συμβολίζει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=».vc_custom_1467390532001{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 20px !important;padding-bottom: 0px !important;background: #141414 url(https://www.dingo.gr/wp-content/uploads/2016/07/background-patterns-5924-6253-hd-wallpapers.jpg?id=2130) !important;}»][vc_column width=»2/3″ css=».vc_custom_1467114845736{padding-top: 55px !important;padding-left: 20% !important;}»][vc_custom_heading text=»Περισσότερες ιδέες για το Branding της επιχείρησής σας» font_container=»tag:h2|font_size:36|text_align:left|color:%23ffffff|line_height:36px» google_fonts=»font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal» css=».vc_custom_1467390609636{margin-bottom: 0px !important;}»][/vc_column][vc_column width=»1/3″ css=».vc_custom_1467277994048{padding-top: 40px !important;padding-right: 30% !important;padding-bottom: 60px !important;}»][vc_empty_space height=»8″]Button [/vc_column][/vc_row]