Σωστές Επιλογές μέσα σε ένα Χαοτικό Περιβάλλον Online Προβολής!
Δείξε τα όλα
Κάνε τις Σωστές Επιλογές μέσα σε ένα Χαοτικό Περιβάλλον Online Προβολής!

Σε μία εποχή όπου τα εργαλεία του Διαδικτύου αυξάνονται διαρκώς, η online προβολή μας μπορεί να γίνει όλο και πιο αποτελεσματική. Ταυτόχρονα βέβαια, αυτό μπορεί να δημιουργήσει και μία χαοτική κατάσταση, μέσα στην οποία δε γνωρίζουμε τι να επιλέξουμε και που να επικεντρωθούμε.

Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να μην πελαγώσουμε και να γνωρίζουμε κάθε φορά τι δουλεύει για εμάς;

Όλα ξεκινούν από το να γνωρίζουμε γιατί θέλουμε να προβληθούμε online καθώς και τι θέλουμε να επιτύχουμε από αυτό! Το Διαδίκτυο μπορεί να δουλέψει αποδοτικά και να μας δώσει τελικά αυτό που θέλουμε: Περισσότερους πελάτες, πωλήσεις και, φυσικά, μία βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρησή!
Αν λοιπόν χρειάζεται να θέσουμε ένα αρχικό βήμα, για το πως να ξεκινήσουμε σωστά, θα έλεγα ότι είναι το εξής: Να έχουμε ξεκάθαρους στόχους, οι οποίοι μας ξεκαθαρίζουν τα ακόλουθα:

Τι θέλουμε να καταφέρουμε μέσα από την Online Προβολή μας;

Απευθείας αύξηση των πωλήσεών μας, μέσα από ένα online κατάστημα; Αύξηση των επισκέψεων στη σελίδα και τα κοινωνικά μας δίκτυα; Προσέλκυση πελατών μέσα στο φυσικό μας κατάστημα;
Όλα αυτά αποτελούν ξεχωριστούς στόχους για μία επιχείρηση και επηρεάζουν άμεσα την προβολή μας στο Διαδίκτυο.

Ποιοι από τους καταναλωτές της αγοράς αποτελούν τους πελάτες της Επιχείρησής μας;

Συνηθίζω να αναφέρομαι συχνά στους Buyer Personas μίας επιχείρησής, όπως ορίζονται από το Inbound Marketing. Η έρευνα και η δημιουργία ενός συγκεκριμένου προφίλ που απεικονίζει όσο το δυνατόν πιο πιστά τα χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά του ιδανικού μας πελάτη, αποτελεί μία από τις καλύτερες επενδύσεις για την επιχείρησή μας.
Βρείτε τους δικούς σας καταναλωτές στην αγορά καθώς και όλα τα μέρη του διαδικτύου, όπου περνούν τον χρόνο τους κι ενημερώνονται. Σημαντική πληροφορία για να γνωρίζετε που θα προβάλλετε της επιχείρησή σας!

Ποια είναι η Αξία της Επιχείρησής μας;

Για ποιον λόγο είστε υπερήφανοι για την επιχείρησή σας και για τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας; Για ποιον λόγο πιστεύετε ότι ξεχωρίζετε από τον Ανταγωνισμό;
Οι λόγοι αυτοί είναι και η αξία της επιχείρησής σας! Βρείτε πως θα την κάνετε γνωστή στο κοινό σας και επικεντρωθείτε σε αυτή σε κάθε μορφή προβολή σας! Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για την Online Προβολή σας!
Όταν γνωρίζουμε που θέλουμε να πάμε, για να έχουμε μία κερδοφόρα κι επιτυχημένη επιχείρηση, τα πράγματα γίνονται πιο ξεκάθαρα.
Σε κάθε περίπτωση, όσα εργαλεία κι αν έχουμε στη διάθεσή μας για να προβάλουμε και να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας, επιλέγουμε πάντα αυτά που φαίνονται να επιτυγχάνουν τους στόχους μας.

Είναι αυτό αρκετό;

Φυσικά και όχι. Σε κάθε περίπτωση, είτε έχει να κάνει με διαφημιστικές καμπάνιες, κοινωνικά δίκτυα και κάθε άλλη πιθανή επιλογή, καταλαβαίνουμε ότι αξίζει να επενδύσουμε κάπου όταν το δοκιμάζουμε και βλέπουμε ότι αποδίδει.
‘Ενας τρόπος για να το καταλάβουμε αυτό είναι τόσο τα στατιστικά στοιχεία από τη σελίδα μας, τα κοινωνικά μας δίκτυα και τις διαφημίσεις μας. Ο καλύτερος τρόπος όμως όλων είναι αν βλέπουμε στην πράξη ότι πετύχαμε αυτό που θέλαμε.
Ρωτήστε τους πελάτες σας από που σας βρήκαν; Αυξήθηκαν οι πωλήσεις σας και τα κέρδη σας από τη στιγμή που δοκιμάσατε κάτι καινούριο, όπως για παράδειγμα μία νέα καμπάνια μέσω Facebook; Σε αυτή την περίπτωση, αξίζει να το κρατήσετε! Διαφορετικά, ίσως πρέπει να δοκιμάσετε κάτι άλλο!

Τα Must Have της Online Προβολής.

Ας κάνουμε τα πράγματα λίγο πιο συγκεκριμένα!
«Τελικά, τι αξίζει να έχω για την επιχείρησή μου, όταν βρίσκεται online;»
Αν θέλουμε να βάλουμε μία σειρά προτεραιότητας στα εργαλεία της online προβολής μία επιχείρησης, τότε είναι η ακόλουθη:

  1. To Σωστό Website – πάντα φιλικό πρώτα ως προς τους πελάτες μας και κατ’ επέκταση και ως προς τις μηχανές αναζήτησης.
  2. Social Media Profiles – στον βαθμό που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σωστά και με συνέπεια.
  3. Ανανέωση του περιεχομένου της σελίδας μας και των κοινωνικών δικτύων που διατηρούμε για την επιχείρησή μας.
  4. Διαφημιστικές καμπάνιες.
  5. Καμπάνιες Email Marketing.

How does this feels for you?

Κάτι στο οποίο έμεινα αρκετά στο workshop, πιστεύω ότι αξίζει να το αναφέρω κι εδώ. Ο λόγος που βρίσκεστε εδώ και επενδύσατε όλη αυτή την ώρα για να διαβάσετε αυτό το άρθρο, ο λόγος που διαβάζετε όλα αυτά τα άρθρα, παρακολουθείτε ομιλίες και σεμινάρια και γενικότερα ενημερώνεστε για το πως μπορείτε να βελτιώσετε την προβολή της επιχείρησής σας είναι ένας:
Πολύ απλά ενδιαφέρεστε για αυτή και θέλετε να δείτε να γίνεται επιτυχημένη και κερδοφόρα, όχι απλά για τα έσοδα που θα σας δώσει, αλλά επειδή έχετε δημιουργήσει κάτι που το αγαπάτε.
Η αγάπη αυτή κρύβει μέσα της έναν βαθμό διαίσθησης, για το τια αξίζει τελικά να κάνετε για την επιτυχία σας.
Αν λοιπόν έχετε κάνει όλη την έρευνα που αναφέραμε πιο πάνω και συναντήσετε κάτι που σας φαίνεται ότι ταιριάζει, κάτι υπάρχει εκεί. Επομένως, ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψετε τι υπάρχει και πως θα σας βοηθήσει για να αυξήσετε τις πωλήσεις  και τα κέρδη σας, είναι απλά να το δοκιμάσετε!
Καλή Επιτυχία!
Βρείτε την παρουσίαση της ομιλίας μου, στο Slideshare!